Handelsbetingelser

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra RTG Data
Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og RTG Data.

Generelle oplysninger om virksomheden:
RTG Data forhandler et bredt program af computere og tilbehør til mange forskellige områder. Desuden udfører vi opgaver som it-support og reparation.

CVR-nummer: 32163807
Etableringsår: 2009

Adresse:
RTG Data
Tobaksgården 3
8700 Horsens
Tel: 82 43 47 42 Vagt: 50 47 14 69
Mail: kontakt@rtgdata.dk

Priser:
Alle vores priser er i danske kroner og inkl. 25% moms

Bestilling:
Kan ske via. Vores webshop, telefon eller e-mail.
Webshop: Du kan oprette ordre 24/7 shoppen har altid åbent.
Telefon: tager vi ikke telefonen, så indtal besked og vi ringer tilbage hurtigst muligt.
Bruger du e-mail vil vi svare senest indenfor 1 arbejdsdag.
Vi anbefaler at mailen bliver brugt i forbindelse med en forespørgsel, da det vil lette behandling af din forespørgsel væsentligt.

Betaling:
Vi tilbyder sikker betaling igennem QuickPay.dk
Du tilføjer ønskede produkter til kurven og betaler via. Bankoverførsel, VISA, MasterCard eller ViaBill ved betaling med med ViaBill er det rentefri op til 2000kr. fra 2001kr til 20000kr betaler du alm. markedsrente for lån, ved betaling med VISA og MasterCard betaler du ingen gebyr.
Betales der med:
Bankoverførsel: skal dette ske til reg: 4727 kontonr.: 0011134971
Er ordren på kr. 10.000 eller derover, skal der indbetales 50% ved modtagelse af ordrebekræftelsen samt resten ved leveringen af ordren.

Ved manglende betaling:
Ved udsendelse af rykkerskrivelse vil der pr. gang blive pålagt kr. 100,00 uanset fakturaens beløb. Udebliver betalingen udover 30 dage vil sagen blive overgivet til fortsat inkassobehandling, med deraf følgende yderligere omkostninger for Dem. Der vil blive opkrævet morarente på 2% pr mdr. efter forfaldsdag.
Alle priser er inkl. Moms.

Leveringsbetingelser:
Levering sker for købers regning.
Vi sender din ordre med GLS eller Post Danmark. Normalt vil din ordre blive afsendt samme dag eller dagen efter den er modtaget.
Handebetingelser i øvrigt:
Er det en bunden opgave efter specifikationer eller ændringer på bestående produkter vil proceduren være som flg..
1. OVERSLAG fremsendes gerne, men er ikke bindende for sælger
2. TILBUD med udgangspunkt i overslaget udarbejder vi gerne et TILBUD der er gældende i 8 arbejdsdage.
3. ORDREBEKRÆFTELSE er vi enig om tilbudet fremsender vi ordrebekræftelse i 2 eksemplarer underskreven af sælger. Det ene eksemplar returneres med firmastempel og underskreven af den juridiske ansvarlige.
4. FAKTURA fremsendes sammen med leveringen af varen med de i ordrebekræftelsen aftalte betingelser. ER der ikke aftalt andet er betalingen: Netto 8 dage ved betaling til reg: 4727 kontonr.: 0011134971

Kundeoplysninger:
Når du opretter dig på siden, registrerer vi diverse kundeoplysninger om dig såsom navn, adresse, e-mail og ipadresse. Disse oplysninger vil kun blive benyttet til at gennemføre din ordre og ved efterforskning af svindel med eksempelvis betalingskort eller falske bestillinger.
Køber du en varer hos os har vi pligt til at opbevare disse informationer i minimum 5 år ifølge regnskabsloven.
Behandling af dine personlige oplysninger er omfattet af overensstemmelserne med lov om behandling af personoplysninger.
Dine personlige oplysninger vil ikke blive givet videre til en 3. part når du køber hos os.

Fortrydelsesret:
Du har 14 dages returret på dit køb, ved returnering af en varer, refunderes det fulde beløb ex. fragt til dig. Du betaler selv returfragten og gebyrer, der er i forbindelse med returneringen. Varerne skal returneres i original emballage og være i pæn stand, der er ingen fortrydelsesret hvis plomberingen er brudt.
Ved fortrydelse af købet er det efter gælden lov om køb iflg. Købeloven alle vare der returneres sker efter købers regning.
Er varen leveret efter købers specifikationer er der ingen returret dvs f.eks. en special bygget pc, it reparation eller varer taget hjem efter købers anmodning.

Reklamation:
Gælder købelovens regler om Handelskøb der er køb mellem erhvervsdrivende. Ved leverings svigt grundet dokumenteret sygdom eller anden handels force major er der ingen erstatningspligt fra sælger.
Ved køb som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget.
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig.
Når du ønsker at reklamere over et produkt kan du sende varen retur eller give fysisk fremmøde på vores adresse. Ingen vare må sendes retur uden et RMAnr. Som kan rekvireres ved at kontakte kontakt@rtgdata.dk eller ringe på 82 43 47 42

Forbehold: tager forbehold for trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer samt leveringssvigt.

Om rtgData
rtgData beskæftiger sig med it-support, og salg samt professionelle it-løsninger til private og mindre virksomheder. Vi forhandler næsten alt inden for Computere, servere, hardware, software, netværk, printer & scannere. Herudover tilbyder vi næsten også alt indenfor hosted solutions, bla. webhotel, webshop, hosted exchange, sharepoint og server, med mere. rtgData er drives som bibeskæftigelse dvs. at indehaveren har fast arbejde for at sikre virksomhedens økonomi og undgå konkurs.

Kontakt Info:
RTG Data
Tobaksgården 3
8700 Horsens
CVR: 32163807

Opdateret d. 26-11-2016